Tränar inför provet

Hej bloggen!

Har ni sovit gott inatt? Inte jag i alla fall.. Jag gick och la mig tidigt men kunde inte somna för att jag mådde så dåligt. Det var hemskt. Jag sov knappt på hela natten och gick upp innan klockan sju och la mig i soffan och tittade på tv för jag kunde verkligen inte sova! Det var en av de hemskaste nätter jag varit med om! Usch!

Nu ligger jag i soffan och tränar inför vårat SO prov som är på tisdag. Vi har fått instuderings frågor som jag skriver svar till så att jag kan träna på det sen. På onsdag har jag också prov. Matte prov steg 20. JAg skulle egentligen gjort provet för två veckor sen men jag vågar inte! Jag är till och med lite osäker på om jag ska våga göra det den här veckan heller för jag kan inte rikgtigt..
Jag kan passa på att berätta att jag hade en hemkunskapsuppgift i veckan (som jag inte orkar förklara vad jag gjorde på) men jag fick i alla fall MVG! Wiiie! I torsdags redovisade jag in stol som vi gjorde i bild och form. Jag hoppas verkligen att jag får ett bra betyg!

Här kommer tre bilder på stolen som jag har gjort




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0