Toppen

Provet idag gick ganska bra ändå! Jag får G i alla fall. Hehe. Eller jag hoppas såklart på ett MVG. Om jag får G blir jag ledsen för det har jag ju aldrig fått och nu när det är betyg är det ju ännu viktigare att få MVG än innan så..

Efter skolan så åkte jag hem till Bea för att hämta en sak som jag hade glömt där. Jag fastande där en stund och åkte hem vid fem.

Nu i kväll har jag väl inte gjort nått speciellt. Nu håller jag på att bädda sängen. Jag älskar att gå och lägga mig ny duschad med rena lakan och så. Mys! Väldigt intressant inlägg känner jag att det blev. Haha eller inte. Men jag hade inte så mycket att säga idag tyvärr. 

 
Just nu, ren o fin igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0