Skolfoto idag!

Japp, idag  var det skolfoto. Usch, jag hatar det! Blir alltid så ful på bild! Förra året skickade jag till och med tillbaks mina bilder! :( Men jag hoppas verkligen att det blir bättre den här gången. Det var nog det som hände idag som är värt att berätta.

Just nu är jag ensam hemma, men ska strax ut med Barbie. Sen ska jag på disco! Haha, nej men Tildes klass har skoldisco idag som jag ska gå till. Jag ska väl hjälpa hennes klass lite tror jag, för hon ville så gärn att jag skulle komma. Egentligen skulle Bea sovit här i natt men jag är så trött så det blir nog inget.




Älskar dig Isa!<3

Isa söt!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Älskar dig med Ellisch!! :* du och jag imorgon :D <3333

2010-09-10 @ 19:53:34
URL: http://isaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0