Hos Oskar hela eftermiddagen

Hej bloggen!

Dagen har varit bra. Eller i skolan var det mindre roligt för jag hade både matte kompass och svenska kompass. Jag har matte kompass klockan elva till tolv och det är jätte jobbigt! Usch för matte!

Men efter skolan så åkte jag, Isa och Bea hem till Oskar. Det var kul, kul. Vi gjorde lite allt möjligt, orkar inte dra in på detaljer nu. För då skulle det här inlägget bli så långt. Hehe. Men vi var där till fem ungefär sen åkte jag hem och packade, för jag skulle flytta till pappa nu. Jag har inte bott här på nästan en månad! För pappa jobbar så mycket :( Men aja, jag är i alla fall här nu! :D Jag älskar min pappa!!!

Oskar gör korv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0