Förkyld

Hej bloggen.

Jag mår inte bra. Inte alls faktiskt! Efter skolan idag skulle jag egentligen haft sång men jag orkade verkligen inte för jag hade jätte ont i halsen, huvet och var jätte snorig. När jag kom hem hade jag feber också. Sedan har det bara blivit värre under eftermiddag/kväll. Fast febern har gått ner lite nu för jag tog en ipren. Men det känns som att jag har ett sandpapper i halsen. Usch!

Som jag sa igår så sov Bea hos mig. Vi var tvugna att gå upp klockan sex för vi skulle hem till Bea så att hon kunde fixa sig och så. Så vi tog en buss 06.56 och kom hem till henne vid 07.15 ungefär. Jag förstår inte hur jag klarde det, stolt! :D

Nej men nu ska jag snart sova tror jag för jag mår inte alls bra. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0