Stövlar

Idag fick vi reda på So provets resultat. Jag fick bara G!! Det är första gången jag får det! Det känns verkligen inte bra, inte alls faktiskt. Hemsk. Men aja, det kommer ju fler prov så det är nog inte hela värden, bara nästan!

I skolan var allt som vanligt, inget speciellt hände direkt. Vid fem tiden åkte jag och mammi till sickla, jag fick ett par stövlar, det kan ju behövas nu på hösten! Tack mammi!! <3 Sen fick det bli hårfärg också (till min utväxt) och så köpte jag en tröja på Gina. Är jätte nöjd :)

Det får bli en bild på skorna jag köpte men inte på det andra för jag hittar ingen bild och det är för mörkt för att fota nu tyvärr..


DinSko 599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0