Så trött man kan vara

Hej bloggen!

Jag är ledsen att jag aldrig bloggar. Men ni får sätta igång att komentera så blir det roligare!! ¨

Idag är jag jätte trött. Jag ligger fortfarande i sängen och klockan är kvart i fyra! Jag förstår inte hur jag kan vara så trött för jag gick och la mig halv tolv igår för jag var väldigt trött då med. Jag somnade till och med när jag var hemma hos Bea, och klockan var bara fyra! Men aja man får lov att vara trött i bland!


Haha, när jag somnade hos Bea igår :P

Kommentarer
Postat av: saga :)

hihi kommenterar utan att veta vad jag ska kommentera :D

saknar dej :)<3

2010-10-09 @ 17:35:50
Postat av: Beatrice.

Haha nutte, du somnade ;) <333

2010-10-10 @ 15:58:05
URL: http://beeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0