Jag orkar inte mer!!

Jag okar verkligen inte!! Jag har jobbat med teoriuppgiften hela dagen och är fortfarande inte klar. Det är jätte jobbigt och nä usch jag spyr på den!

Ne men nu ska jag berätta om dagen tänkte jag. Jag åkte i alla fall hem till Sanna. Jag, Bea och Sanna gjorde kötbullar som inte alls smakade köttbullar. Dom smakade nån konstig krydda som inte alls var god. Men dem blev ändå helt okej. Men när vi hade ätit var jag tvungen att åka hem direkt för att gå ut med Barbie och sedan fprtsätta med teoriuppgiften.

Jag har inte hunnit gjort klart den ännu men det får jag göra imorgon i skolan helt enkelt för nu orkar jag verkligen inte mer.

Ha det bäst! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0