Vandringsdag

Idag i skolan hade vi vandrings dag. Det var inte kul. Vi gick 13 km i skogen och sen var det två km till bussen så sammanlagt gick vi 15 km. Det var jätte tråkigt, och så var det varmt. Men man  får väl se det från den ljusa sidan, att det är bra träning. Jag "vandrade" med Bea och Moa.

Efter vandringen åkte jag och Bea till forum., där vi träffade Alice. Vi kikade runt lite och åt lite mat.

I morgon är der skolavslutning! Gud va skönt det ska bli med lite lov! Efter avslutningen ska jag och Johanna bästavän ha picknick. Vi ska väl köpa lite jordgubbar och glass ochg mysa! Jag hoppas att det är bättre väder tills i morgon för just nu regnar det. Men i värsta fall får vi väl ha picknick inne  i soffan ^^


Kommentarer
Postat av: Ivar

vandringsdagen var ju aaaaaaaaaaaaaaaaaaskul!!!!!! :D :D :D :D :D (huuuuuuuuuuur mkt ironi som helst -.-) ;P

2010-06-10 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0