Stranden

Idag har det tyvärr inte blivit någon bloggning, men jag har inte haft tid. Jag har egentligen inte tid att blogga nu heller så det får bli ett snabbt inlägg.

På förmiddagen åkte jag mamma och Tilde hem till mormor och fikade lite, och senare på dagen åkte jag, Johanna, Patrik och Andreas och badade. Det blev inget bad för mig och Johanna den här gången så vi solade bara. Vi var där ganska länge, vi fikade lite med kakor och sådär på kvällen, och sedan var vi ute till halv ela då jag och Johanna gick hem. Sen när vi kom hem så gick vi ner och bade i stranden vid mig och så kom Patrik och Andreas och höll oss sällskap tills klockan bev närmare halv tolv. Sen frös vi jätte mycket så vi gick in och badade med lite bubbel bad hemma.

Nu har jag och Johanna precis ätit klart våran väldigt sena middag och ska nog sätta på en film. Mys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska kolla den ikv\ll.. Premi'rdagen! :D

Team Edward eller Jacob..?

2010-06-30 @ 14:56:35
Postat av: Eila J

Ska kolla den ikv\ll.. Premi'rdagen! :D

Team Edward eller Jacob..?

2010-06-30 @ 14:56:49
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: Beatrice.

Så du är hemma nu gumman? :D <33

2010-06-30 @ 21:09:58
URL: http://beeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0