Jag är jätte rädd för svanar

Igår efter skolan åkte jag hem till Johanna. Vi hade köpt cjoklad och skulle sitt aoch njuta i solen på hennes brygga. Allt va jätte bra först men sen så kom det en svan. Jag är jätte rädd för dem för min kompis blev biten en gång ganska rejält om man säger så. Så jag fick för mig att hoppa i motorbåten av någon anledning för att komm alängre i från svanen. Sen kom Johanna också. Svanen var jätte läskig för den försökte komma upp i båten så vi fick sätta oss på andra sidan av båten för att den skulle tippa lite så att svanen inte kom upp. Men det funkade inte särkilt bra. Vi kom upp på bryggan igen tillslut igen, men svanen försökte komma upp på den. Den snodde en stor skruv till stegen på bryggan och släppte den i vattnet. Hah vi blev jätte arga på den! Sen så kom den upp på hennes trädgård så vi fick springa in! Usch, jag är jätte rädd för dem där fåglarna verkligen!

"Jag tänker komma upp och bita dig Ellen!" Jag lovar att det var det den tänkte!


Idag har jag bara varit hemma och städat. Jag har varit duktig och fixat ett arbetsrum till mamma i tvätstugan. Så jag har faktiskt spikat och fixat till och med, och det är inte ofta jag gör det ;)
Men hon blev i alla fall jätte glad.

När mamma kom hem åkte vi till pappa och fikade. Våra grannar kom hem till oss. De är jätte söta, mellan två-sju år. Ängla som hon heter (2 år) hittade en gammal dockvagn hos oss som hon ville låna. Hon frågade även om hon fick låna en bebis. (Fast vi hade tyvärr ingen "bebis") Hon var verkligen jätte söt!

Haha, det här blev ett konstigt inlägg känner jag. Men jag själv är ju lite konstig så det får bli som det blir.


Jag just nu, påväg ut


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha tack gumman! Johanna och jag blev också jagade en gång. Johanna slog svanen med paraplyt! HAHAH <3

2010-06-05 @ 21:39:37
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha fett skön bild på svanen. Farliga och farliga dom är iaf jäävligt läskgia! Haha <333

2010-06-05 @ 22:10:32
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: Beatrice.

Haha gumman! :D Svanar är äckliga som faan :O <33

2010-06-07 @ 19:08:53
URL: http://beeus,blogg.se
Postat av: maggie

Håller med dej ellen de är sjukt läskig ;) <3

2010-06-08 @ 20:46:04
URL: http://maggiesfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0