Fler bilder från skolavslutningen

Ledsen att jag inte har bloggat men jag har varken haft lust eller orkat.

Idag var jag och spelade in en låt med en kör. Kören tyckte att jag sjöng fint så de frågade om jag ville vara med och sjunga solo på deras skiva, så varför inte? Sången jag sjöng heter en sång till friheten. Det är ingen låt som jag brukar lyssna själv på men det var kul att prova att spela in.

Tänkte visa er lite fler bilder från skolavslutningen med Johanna.


Vi gjorde lite "trix" med Ankor, deras belöning var bröd ^^

Jag badar lite

Svanen kom igen!


Kommentarer
Postat av: rozan

Fyfan vad jag hatar svanar, jävla idioter asså hahaha :)

Brukar skrika massa fula ord till dom när dom fräser åt mig moahah

2010-06-17 @ 21:56:16
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0