Dålig början

Hej bloggen,

förlåt att jag inte har bloggat, det är flera som har klagat på mig. Ingen bra början för den här bloggen. Men nu ska jag komma igång. Det hände något så att jag inte kunde ladda över bilder på datorn. Jätte irriterande! Och det är inte roligt med en blogg utan bilder och då blev det tyvärr ingen bloggning alls. Men nu funkar det igen!

Det gick bra när jag och Johanna jobbade på Ica i torsdags, vi fick diska alla korgar de hade på hela Ica! Det ar inte särskilt kul men det var lätt förtjänta 300 kronor! Det tog ungefär två timmar så jag tyckte att det var bra.
På kvällen så hade skolan konsert "Maj brinner" som det heter. Jag var där med Bea, Linnea och Isa.

Det har egentligen inte hänt så mycket under helgen, jag har pluggat mest bara.


Jag fick för mig att jag skulle lära mig att gå ner i spagat, så jag tränade på
det i 45 minuter klockan tolv på natten. Sista gången jag körde kom jag faktiskt
ner helt! :D

Johanna berättade om "mitt liv" i en mening och då blev det så här : Pluggar på dagen tränar på natten, och resten av tiden spelar hon Hotel City!

Jag tyckte inte riktigt att det stämde, men jaa det är ju hon som känner mig bäst så hon vet nog ;)


Nästan..


Kommentarer
Postat av: Ivar

fan va vig du är! :D

2010-06-02 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0