Skansen

Idag var vi på skansen hela dagen. Vi kikade runt på alla djuren, fikade lite och sådära. Mysigt! ^^
Sedan så kollade vi lite på genrepet inför allsång på skansen. Elller vi tittade bara på Erik Saade, för det var honom som alla ville se. Jag tror nästan att det var därför alla ville åka dit :P
Men vi hade en mysi dag i alla fall.

Mina kusiner får inte vara med på bild ute på internet så det blir inte så mycket bilder tyvärr.


Jag och Edvin "lekte" lite framför kameran. Fast det blev inte så lyckat.

på morgonen skulle Edvin lära mig att spela fotbolls spel på tvn.
Haha visst ser jag koncentrerad ut? ;)


Kommentarer
Postat av: Luther

söta tjej ;)

2010-07-24 @ 22:12:24
URL: http://lluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0