Ska snart sova

Hej!

Lite dålig uppdatering här nu tycker jag! Men jag har inte haft lust, det har inte hänt något speciellt så att jag får lust men tänkte att det är bäst att skriva ett litet inlägg ändå. Idag  har jag bara varit hemma, vi badade lite i poolen och sen så har jag kämpat på med en byrå som jag ska lyckas montera. Det är nog det jag har gjort idag.

Jag ska vara vaken en liten stund till  men sen ska jag sova för jag vill inte vakna så sent imorgon för jag ska träffa Ida då, och det blir ju inte så bra om jag sover till tolv som det kan bli ibland. Så snart ska jag  göra mig i ordning och krypa ner i sängen ^^


Idag har jag varot duktig och bäddat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0