Just nu med Bebis

Hej bloggen! Tänkte bara berätta att jag lever! Haha, eller jag har inte bloggat så mycket, men jag har inte haft tid. Igår åkte jag i alla fall in till stan med Bea. Vi hade jätte trevligt, vi gick till gallerian och fikade och pratade massor! Jätte mysigt!

Idag har jag varit med Anna. vi var hemma hos mig och vi pratade mest bara, det behövdes verkligen!

Angående min sjukt snygga design så är den tillfällig, jag tänkte fixa om den lite och så blev det fel och nu har jag tappat bort koderna till den gamla. Så ni får helt enkelt stå ut med den här tills jag har gjort en ny design.



Just nu, med min bebis! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte du lägga till mig bland länkar? Jag gjorde det på min blogg :) <33333

2010-08-04 @ 02:19:09
URL: http://onlyjohannaa.blogg.se/
Postat av: myy - blogg med kvalité .

vad ska du hitta på idag då ?

själv ska jag bowla med brudarna & bara ha det allmänt bäst,

hela dagen med mina bästaste brudar.

2010-08-04 @ 11:23:03
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0