Första träningen

Hej bloggen! Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men till mit försvar så är min dator på lagning så jag har inte kunnat blogga hur mycket jag än har velat! Men nu lånar jag pappas dator en stund.

Första skol veckan har varit helt okej. Som vanligt typ. Efter skolan har jag varit med Bea två eller tre gånger tror jag. Bilder kommer senare. I fredags var jag så duktig att jag stannade kvar en timme fast jag inte behövde egentligen. Duktigt va? Haha, fast jag jobbade inte ritigt. Jag och Oskar gick upp till musiken och satt där en timme.

Om en stund ska jag åka och hämta Bea så ska vi till våran första träning. Ska bli kul, fast jag är jätte nervös!
Nu ska jag göra mig i ordning och sen åker jag till mammi och hämtar mina shorts och mitt handleds skydd sen så blir det cheerleading!

Träningen slutar klockan tre, så jag ska försöka att uppdatera efter det då.

Puss



Vårat nya lag

Kommentarer
Postat av: Luther

Puss på dig Ellen! :)<333

2010-08-29 @ 13:39:21
URL: http://lluther.blogg.se/
Postat av: Mowii

Vänta här nu!!!!

Är du med i twisters???!?! Min lillasyrra är det också! Och gud så skumt! När hon var på tävling så hade de exakt ett sådant bort till domarna, väggen längst bak var likadan. Killen som ska rädda er om ni faller som står i mitten känner jag också igen!!!

Känner jag dig? Eller har jag träffat dig? Du känns så bekant på något sätt!

2010-09-06 @ 19:16:22
URL: http://mowii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0