Påväg att bli sjuk

God morgon bloggen, ledsen att jag inte bloggade i går men jag hann faktiskt inte.

Igår var jag och mamma i både Farsta och Sickla, Tilde fyller nämligen år på tisdag så det är ju lite att fixa nu tills dess. På kvällen åkte vi tyi Nynäs och åt middag hemma hos Per, Johan och Linn. Det var mysigt!

Idag så blir det forum eller sickla med mammi igen. Fast egentligen har jag inte alls lust. Jag tror att jag är påväg att bli sjuk. Jag kan typ inte andas alls med näsan? och så är jag hes. Mamma väckte mig vid elva idag så åt vi frukost och sedan gick jag och la mig igen. Och så väckte mammi mig igen nu vid halv två för att vi ska hinna fixa lite mer till Tildes födelsedag. Jag är såå trött! Men vi får hoppas att jag mår bättre senare.




Kommentarer
Postat av: Beatrice.

Nutte :( <333333

2010-09-19 @ 14:03:55
URL: http://beeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0