Ny blogg var det då

Hej på er!

Nu har jag fixat en ny blogg, jag hade börjat tröttna på namnet på den andra eftersom att jag har haft den i över ett år nu. Så nu fick den heta justellen (alltså baraellen)

Jag kommer berätta om mitt liv i ord och bilder. Med lite olika kategorier så som outfits, shopping och sånt där. Låter det bra? Och självklart vill jag att ni ska komentera så mycket som möjligt för då blir det mycket roligare att blogga, för då vet jag att bloggen blir läst och uppskattas av någon!


Kvällens outfit
Vit tröja - H&M
Svart tubkjol - H&M
Svarta strumpbyxor - H&M
Armband - Kappahl


Kommentarer
Postat av: Ivar

Självfallet ska jag kommentera! kul med ny blogg, superfin oxå :D

2010-05-22 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0