Korvgrillning + Tältuppsättning

Vi kom hem till Johanna först vid halv nio, det tog lite tid för mig att packa men jag blev klar till sist. Min väska vägde ett ton! MINST!

Till middag grillade vi lite korv, det blev jätte gott! Jag är inte grisiterian längre! Så nu äter jag gris igen. Eller helst ekologisk eller kravmärkt i så fall.

När vi skulle sätta upp tältet så märkte vi att vi hade glömt tältpinnarna. Så vi fick lite halvt panik, men vi satte upp tältet med hjälp av lite snören och träd! Det blev jätte bra, vi har lagt in en madrass här så det är jätte mjukt. Vi har det mys!


Kommentarer
Postat av: Ivar

haha, mysigt ;D fin tomt johanna bor på alltså, vid vattnet lixom! :P

2010-05-23 @ 10:03:58
Postat av: maggie

fett mysigt :) <3

2010-05-24 @ 22:22:33
URL: http://maggiesfantasi.blogg.se/
Postat av: Linnea

så sjukt söt bild på Johanna!

2010-06-05 @ 00:04:24
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0