Konsert snart

Hej bloggen :)

Nu ska jag städa mitt rum och packa mina saker som ska hem till Pappa. Om ungefär en timme ska jag åka och ha konsert. Det var ett tag sen jag hade det nu. Eftersom att bloggen är ny så ska jag passa på att säg att jag tar privat lektioner i sång och idag ska jag ha konsert. Jag ska sjunga realize av Colbie Callait. Jag är jätte nervös, efter som att jag egenligen inte tycker att jag sjunger så bra, men vi får hoppas att det blir bra ändå. Men vi ses väl efter det då ^^

Hittede ingen annan bild nu tyvärr, men det får bli den här ^^


Kommentarer
Postat av: Ivar

Klart det kommer gå bra! o du sjunger som en ängel, så jävla vackert, det har jag hört själv ;D

2010-05-25 @ 18:10:33
Postat av: A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Okej, vad bra =)

2010-05-25 @ 20:57:57
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0