Hotel City

Ja, jag måste tyvärr erkänna det, men jag har blivit beroende av Hotel City spelet på facebook. Det är egentligen inte ens roligt, men ändå så kan jag inte sluta spela!



Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket idag som jag hade tänkt men jag har inte orkat. Jag och Johanna gick och la oss kvart i fem i morse och vaknade av att det var så ljust inne i tältet klockan halv elva. Jag åkte hem vid tre och då gick jag och la mig igen, jag var jätte trött för vi fick ungefär 5,5 timmars nattsömn så jag sov till klockan sju och då gick jag ut med Barbie i regnet. När jag kom in var jag helt genom blöt och var jätte kall för det blåste jätte mycket ute också. Vädret idag var verkligen inte roligt, i natt rägnade det också en hel del, vi sov ju ute i tält. Men som tur var hade Johannas pappa lagt en pressäning över så att det inte skulle läcka in. Fast ändå blev min sovsäck ganska blöt. Men vi hade i alla fall jätte kul tillsammans i helgen ^^

Kommentarer
Postat av: Ivar

jag veeet... -.- ;D

2010-05-24 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0