Farsta idag

Idag var jag, Mamma och Tilde i farsta. Vi kollade på skor och en "skolavslutnings klänning" till Tilde och fikade med lite glass ^^

Min söta mammi köpte en blus, tubkjol och ett armband till mig, blev verkligen jätte glad! Tack söta Mammi! <3


 

Just nu är jag ensam hemma för min familj är och äter middag hemma hos Nelly. Så jag packar ihop mina saker nu för jag ska hem till Johanna och sova där. Vi ska äta middag och tälta i hennes trädgård. Mysigt va?
Så det kommer bli jätte kul! Jag sakner henne nu, eller jag var ju med henne igår men jag saknar henne ändå! ^^

 


Kommentarer
Postat av: Ivar

asfin blus :D <3

2010-05-22 @ 18:27:23
Postat av: Beatrice.

Sån har jag också :D <3

2010-05-24 @ 20:37:42
URL: http://beeus,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0