Bra dag

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. I skolan så jobbade jag och Linn spanska, och vi redovisade steg 13 så nu är vi klara med det målet och behöver inte jobba spanska något mer den här terminen! Gud så skönt! Jag har även redovisat steg 17 i engelska, sp jag har nått det målet också! Nu ska jag bara satsa på att göra klart svenska steg 17 och matte steg 19 och göra prov på steg 20 sen har jag nått alla mål :D

Efter skolan åkte jag coh Johanna till forum, jag fick en gratis naked juce bar av killen som jobbade där! Gud va snällt, fattade egentligen inte varför jag fick den, Johanna köpte en stor och så var han som jobbade så snäll att han gav mig en också :D

Sen gick vi till tränigen, det var roligt. Men nu ska jag gå ut med Barbie.

Mitt hotell på hotel city


Kommentarer
Postat av: Ivar

Bra jobbat! :D

2010-05-24 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0