Tavla

Hejsan bloggen! Jag vet att typ varje gång jag skriver ett inlägg så skriver jag att jag ska bättra mig när det gäller uppdateringen men så blir det ju aldrig så ändå. Men nu, nu tänker jag uppdatera mera. På riktigt.

I förrigår tror jag var jag, Mika och Linn på skansen. Vi hade jätte mysigt, vi tog lite bilder, tittade på lite djur, fikade lite och pratade. Vi hade det jätte mysigt. Bilderna kommer senare idag.

Idag har jag och Tilde varit i sickla, pappa fyller år på söndag så vi skulle fixa lite presenter till han. Han önskade sig en tavla (som jag hade målat) så jag köpte en duk och målade en tavla. (Han får tre slipsar också) Den fick bli ganska enkel, men den blev bra tycker jag.



Jag sökte på Kinesiska lycko tecken eller något i den stilen, och då kom det upp flera alternativ. Den här betyder att man älskar någon eller tycker väldigt mycket om. Så den ska min kära pappa få av mig.
(Duk att måla på finns att köpa på Clas olssson, och den här kostade 62 kr tror jag)


Kommentarer
Postat av: Wibéke

Jättefin! :D

<3

2010-08-13 @ 19:38:29
URL: http://justellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0